Tre kontinenter på en vecka...

Jag slår personligt rekord denna vecka med att sätta mina inte alltför gigantiska fötter i tre länder, alla i olika världsdelar under en och samma vecka... 
 
Älskar Minnesota väldigt mycket, det är så vackert här och alla är så trevliga och snälla mot mig och mamma. Jag skulle kunna stanna här väääääldigt länge men för tillfället längtar jag till att få pusta ut på en strand i Thailand tillsammans med Tommy och ha alla dessa mil emellan bakom mig! Men jag är väldigt glad att jag valde att komma hit för jag har haft så himla roligt!!  
 
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag undrar hur du har det med din jetlag, jag 😴

Svar: Haha! Jag är helsnurrig, jag sover två gånger per dygn, jättepigg på morgonen från ca 6, sen blir jag dödstrött framåt två och sover gärna halva kvällen till åtta, nio och sen är jag uppe till tre på natten ungefär. Jag vettefan hur jag ska få ordning på detta! Haha!
rosajosefina

2014-10-18 @ 10:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: