Reseblogg

Då kör vi igen då!
Inför nästa långresa har jag fixat blogg, Allt för att min vansinnigt narcissistiska personlighet ska få söka uppmärksamhet även från andra sidan jorden. 16 oktober drar jag och Tommy till Bangkok, vi börjar där. 13 November har vi köpt biljetter till Brisbane i Australien sen är tanken att vi ska ta oss vidare och varva planeten. Vi vet inte hur länge vi blir borta eller exakt vart vi ska åka... Saker och planer har en tendens att ändra sig allt efter resans gång. Det om det.
 
Jag åker och möter min eurotrippande syster i Paris på måndag, tjolahopp!


Kommentarer
Postat av: Blogg.se

Lycka till med din nya blogg!

2014-08-09 @ 17:12:04
URL: http://blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: