En månad kvar...

 ...till det STORA äventyret! 
 

Och imorgon är det tre veckor kvar till det lite mindre, klänningen är hos skräddaren då jag lyckades paja blixtlåset det första jag gjorde... 
 
Min nya fina ryggsäck har kommit idag också, jag beställde den i lördags och hämtade ut den idag. Det gick väldigt snabbt tycker jag. Det är en Haglöfs Matrix 60 liter, en blå. Jag har än så länge bara provat den tom så vet inte hur den sitter när den är packad än. Men so far so good!

Boende de första nätterna i Bangkok är också fixat, jag och T ska bo på Sawadee Smile Inn. Dubbelrum med frukost var nedsatt till 223 kronor totalt för två nätter. Vi brukar inte boka så mycket i förväg men det kan vara skönt att ha någonstans att ta vägen när vi landar, även om det är på morgonen. Bangkok har en tendens att vara lite överväldigande men jag tror första gången är värst, nu vet vi ju ändå i förväg lite mer vad vi ger oss in på...
 
Men det ska bli väldigt mysigt att komma tillbaka till Thailand!
Koh Tao, Thailand Februari 2011
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: